Identyfikacja wizualna – logotyp firmy
Logotyp firmowy - na co zwrócić uwagę? Logotyp firmowy powinien być opracowany przez profesjonalistów zarówno z dziedziny grafiki, jak też w marketingu. Stąd też projektowanie logotypu trzeba oddać w ręce specjalistów, takich jak doświadczona agencja reklamowa. Pamiętajmy o tym, że agencje reklamowe specjalizują się w opracowywaniu, jak też w przeprowadzaniu kampanii reklamowych dla firm działających w różnych branżach. Strategie marketingowe obejmują sporo różnorakich elementów, w głównej mierze projektowanie znaków logo, jak także tworzenie i opracowywanie materiałów promocyjnych do marketingu bezpośredniego. Logotyp firmowy powinien wyróżniać się oryginalnością, a równocześnie być na tyle charakterystyczny i prosty, by mógł być zapamiętany przez przeciętnego klienta. Jako znak graficzny powinien nawiązywać do profilu działalności firmy i być z nią niedwuznacznie znany. Aby osiągnąć takie parametry należy głównie z dużą dokładnością zapoznać się z celami bi znesowymi klienta, ale też z dokładnością rozważyć konkurencję zleceniodawcy a także sytuację na rynku. Jak się więc okazuje, usługi agencji reklamowych polegają nie tylko na tworzeniu elementów identyfikacji wizualnej, niemniej jednak także na przygotowywaniu a także wdrażaniu akcji promocyjnych, które wpływają na utrwalenie wizerunku firmy.
Polecamy: projektowanie logotypu.